UZAVŘENÁ SPOLEČNOST PRO VAŠE SOUKROMÍ

Hledáte ideální místo pro Vaše školení, firemní teambuildingvečírek anebo slavnostní událost, která bude v blízkosti města Brna?

Hotel Fontána má k dispozici prostory, které jsou ideální pro různé typy událostí.
Najdete u nás klimatizované školící prostory s moderní technikou.
Zajišťujeme kvalitní domácí coffeebreaku pro menší skupiny i perfektní catering pro událost až o 200 lidech.

Specializujeme se na pořádání vašich soukromích akcí s uzavřenou společností.

Kongresový sál

 

Kongresový sál disponuje kapacitou až pro 60 osob.
V ceně pronájmu je obsaženo využití  moderní obrazové i zvukové techniky
(dataprojektor, flip chart, reprobedny a 2x mikrofon). Uspořádání sálu (divadelní, "U" tvar, školní).

Samozřejmostí je rychlé připojení na WIFI.

Sál je situovaný denním světlem s možností úplného zatěmění. V prostorách se nachází klimatizace.

V rámci pronájmu je zahrnuté parkováni zdarma s dostatkem parkovacích míst.​

Pro úplné soukromí vám rádi připravíme uvnitř sálu Coffeebreak na míru vašich požadavků.

"Snídaňovka" / meeting room

V naši Snídaňovce si užijete čas nejen  při vašem pobytu v rámci vašich snídaní.

Tato místo s výhledem do korun stromů je taktéž vhodná  pro uspořádání jakéhokoli komorního setkání.

Kapacita je až pro 45 osob. V těchto prostorách pro vás rádi připravíme domácí Coffeebreak, obědové menu nebo oblíbený Brunch.

Místnost je tak perfektním zázemím nejen pro firemní teambuilding, ale například pro oslavy a události různého typu.

V prostorách se nachází klimatizace a v rámci pronájmu je zahrnuté parkováni zdarma s dostatkem parkovacích míst.​

Samozřejmostí je připojení na WIFI. 

Do Snídaňovky je možnost připravit za příplatek přenosný dataprojektor a reprobednu s možností přehrávání hudby přes váš telefon.

Restaurace

Naše hotelová restaurace je otevřena pouze pro možnosti vaší uzavřené společnosti. Denní provoz restaurace aktuálně neprovozujeme.

Restaurace je u nás využívaná pro speciální události, především pro svatby, firemní večirky, narozeninové oslavy a taktéž různé eventy pořádané
ze strany hotelu pro naše hosty. 
Věříme, že tak oceníte výhodu vašeho soukromí.

Specializujeme se především na Českou kuchyni - v podání servírovaného menu nebo sestavení rautu.
V případě zájmu se na nás neváhejte obrátit o aktuální nabídku jídelního a nápojového lístku.

Každou událost sestavujeme vždy na míru a například s dietami, alergiemi i alternativním stravováním si poradíme.

Cena se odvíjí dle obsazenosti místností:

  • Salonek v restauraci: až pro 60 osob.

  • Bar + dostatečný prostor pro taneční parket (nebo přidání kapacity až pro dalších 40 osob).

  •  Venkovní zastřešená terasa: až pro 60 osob.

  • Zahrádka mimo zastřešenou terasu: až pro 60 osob. Na zahrádce se nachází dětské hřiště.

 

Pronájem zahrnuje:

  • Parkování a wifi zdarma.

  • Klimatizované vnitřní prostory.

  • Uzavřenou společnost.

  • Uspořádání  stolů dle potřeb včetně zajištění základní výzdoby pro téma vaší akce.

Galerie akcí v našem hotelu aneb děkujeme,
že jste byli s námi!